måndag 3 november 2008

Min underbara give and get gåva!!!

Förlåt bästa Lillen&jag Här kommer nu alldeles försent mitt blogginlägg om den underbara give and get hemlisen jag fick av dig i augusti... skäms...
Ibland stannar liksom tiden upp, ibalnd är energin bara helt slut - det är väl den förklaringen jag kan ge. Sista tiden har varit lite tung...
Här är delar av mitt underbara paket! Jag blev verkligen superglad!!!
Det var alltså denna supergulliga tröja med en rosa elefantapplikation. Här lyckades jag fånga yrvädret på bild med den också...

Förutom den också denna superfina tunika, helfodrad!och alldeles rätt i storleken den också!

Förutom detta sybehör i form av djurtandade knappar och en snedslåvikare.
Den goda doften var en lyxig tvål med härlig lukt och smakgåvan var en påse med härliga irländska praliner. Intressant smakkombination på flera av dem i form av lakrits och choklad.
Tyget var också jättehärligt, 1, 5 meter bomullstyg med glada djur!

Tack så jättemycket!!!

1 kommentar:

Kalunji040 sa...

Gud, vilket fantastiskt fint paket du fick. Förstår att du blev glad. Omlotttröjan är helt underbar!