tisdag 28 september 2010

Nu ska ni få se mitt nya pyssel!

Det här är vad jag roar mig med när jag inte sitter vid symaskinen!

Jag har införskaffat alfabetsstansar och finfina berlocker, kedjor, lås och allt som behövs för min nya hobby. och gissa vad? det är superkul!!! Så kul att syendet har blivit prio 2. Och visst blir det superfint!!! Jag är väldigt nöjd och glad! Dessa smycken kommer både pryda mig, mina vänner samt en eller annan köpare - dessa finns nu till försäljning på min hemsida http://www.hiskon.se/
Och om man vill kan man själv få välja text förståss och i takt med att jag hinner skapa fler kommer jag att lägga ut flera bilder både här och på hemsidan.

Nöjd och glad! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilket finfint halsband! Angående lilla hemlisbytet så mejla din adress och blogadress till mej på tina.sandstrom@live.se så är du med!

Petra / Popetotrora sa...

Verkligen superfina berlocker! Inte omöjligt att jag lägger in en beställning. :-)

Tack för rara ord inne hos mig! Och välkommen tillbaka till bloggvärlden (såg ju i inlägget innan att du haft en paus)!!

Thea sa...

Hej där!! Vad kul att se en komentar från dig i bloggen! Och roligt att titta in här. Vilka jättefina grejer du gör!

Hoppas ändå på att få se lite syalster också!

Kram kram!